Розподіл групових фронтальних занять по КЗ «ДНЗ № 73»

на 2021/2022 н.р

Понеділок Вівторок Середа Четвер П’ятниця
Група № 1 (раннього віку) 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність) 2.Ознайомлення із соціумом 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня) 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність 2. Сенсорний розвиток 1. Ознайомлення з природним довкіллям 2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ліплення) 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня) 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література) 2. Сенсорний розвиток (сенсорний розвиток/ конструктивна діяльність)
Група № 6 (раннього віку) 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня) 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність 2. Ознайомлення із соціумом 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література) 2. Сенсорний розвиток (сенсорний розвиток/ конструктивна діяльність) 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня) 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність 2. Сенсорний розвиток 1. Ознайомлення з природним довкіллям 2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ліплення)
Група № 4(молодший дошкільний вік) 1. Ознайомлення із соціумом 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література) 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня) 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність) 3. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ліплення) (ІІ половина дня) 1. Логіко-математичний розвиток 2. Ознайомлення з природним довкіллям 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня) 1. Ознайомлення із соціумом 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність) 3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) (ІІ половина дня) 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2. Здоров’я та фізичний розвиток
Група № 5 (молодший дошкільний вік) 1. Ознайомлення із соціумом 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність) 3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) (ІІ половина дня) 1. Ознайомлення із соціумом 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література) 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня) 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність) 3. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ліплення) (ІІ половина дня) 1. Логіко-математичний розвиток 2. Ознайомлення з природним довкіллям 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня) 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2. Здоров’я та фізичний розвиток
Група № 2 (середній дошкільний вік) 1. Ознайомлення із соціумом 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність) 3. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання елементів грамоти) 1. Логіко-математичний розвиток 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня) 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність) 3. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ліплення 1. Ознайомлення із соціумом 2 Художньо-продуктивна діяльність (художня література. 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня) 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2. Ознайомлення з природним довкіллям 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня)
Група № 8 (середній дошкільний вік) 1. . Ознайомлення із соціумом 2. Художньо-продуктивна діяльність (художня література) 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня) 1 Логіко-математичний розвиток 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність 3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) (ІІ половина дня) 1. Ознайомлення із соціумом 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня) 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання елементів грамоти 3. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ліплення) (ІІ половина дня) 1. . Ознайомлення з природним довкіллям 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 3. Здоров’я та фізичний розвиток
Група № 3 (старшого дошкільного віку) 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання елементів грамоти) 2. Ознайомлення із соціумом 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність) 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2. Логіко-математичний розвиток 3. Ознайомлення з природним довкіллям 4. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня) 1. Художньо-продуктивна діяльність (художня література) 2. Ознайомлення із соціумом 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність) 4. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ліплення) (ІІ половина дня) 1. Логіко-математичний розвиток 2. Ознайомлення із соціумом 3. Художньо-продуктивна діяльність малювання) 4. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня) 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2. Ознайомлення з природним довкіллям. 3. Здоров’я та фізичний розвиток
Група № 7 (старшого дошкільного віку) 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2. Логіко-математичний розвиток 3. Ознайомлення з природним довкіллям 4. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня) 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання елементів грамоти) 2. Ознайомлення із соціумом 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність) 1. Логіко-математичний розвиток 2. Ознайомлення із соціумом 3. Художньо-продуктивна діяльність малювання) 4. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня) 1. Художньо-продуктивна діяльність (художня література) 2. Ознайомлення із соціумом 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність) 4. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ліплення) (ІІ половина дня) 1. Ознайомлення з природним довкіллям 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня)
Кiлькiсть переглядiв: 410

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.