Розподіл групових фронтальних занять по КЗ «ДНЗ № 73»

на 2019/2020 н.р.

Понеділок Вівторок Середа Четвер П’ятниця
Група № 1 (раннього віку) 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність) 2.Ознайомлення із соціумом 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)
3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня)
1. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність
2. Сенсорний розвиток
1. Ознайомлення з природним довкіллям
2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ліплення)
3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня)
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література)
2. Сенсорний розвиток (сенсорний розвиток/ конструктивна діяльність)
Група № 6 (раннього віку) 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)
3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня)
1. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність
2. Ознайомлення із соціумом
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література)
2. Сенсорний розвиток (сенсорний розвиток/ конструктивна діяльність)
3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня)
1. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність
2. Сенсорний розвиток
1. Ознайомлення з природним довкіллям
2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ліплення)
Група № 3 (молодший дошкільний вік) 1. Ознайомлення із соціумом
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література)
3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня)
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність)
3. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ліплення) (ІІ половина дня)
1. Логіко-математичний розвиток 2. Ознайомлення з природним довкіллям
3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня)
1. Ознайомлення із соціумом
2. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність)
3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) (ІІ половина дня)
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2. Здоров’я та фізичний розвиток
Група № 4 (середній дошкільний вік) 1. Ознайомлення із соціумом
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання елементів грамоти)
3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня)
1. Логіко-математичний розвиток 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність)
3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) (ІІ половина дня)
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2 Художньо-продуктивна діяльність (художня література)
3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня)
1. Ознайомлення із соціумом
2. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність)
3. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ліплення) (ІІ половина дня)
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2. Ознайомлення з природним довкіллям
3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня)
Група № 5 (середній дошкільний вік) 1. Логіко-математичний розвиток
2. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність)
3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) (ІІ половина дня)
1. Ознайомлення із соціумом
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання елементів грамоти)
3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня)
1. Ознайомлення із соціумом
2. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність)
3. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ліплення) (ІІ половина дня)
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2 Художньо-продуктивна діяльність (художня література)
3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня)
1. . Ознайомлення з природним довкіллям
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня)
Група № 2 (старшого дошкільного віку) 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання елементів грамоти)
2. Ознайомлення із соціумом
3. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність)
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2. Логіко-математичний розвиток 3. Ознайомлення з природним довкіллям
4. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня)
1. Художньо-продуктивна діяльність (художня література)
2. Ознайомлення із соціумом
3. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність)
4. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ліплення) (ІІ половина дня)
1. Логіко-математичний розвиток
2. Ознайомлення із соціумом
3. Художньо-продуктивна діяльність малювання)
4. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня)
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2. Ознайомлення з природним довкіллям.
3. Здоров’я та фізичний розвиток
Кiлькiсть переглядiв: 296

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.