Розподіл групових фронтальних занять по КЗ «ДНЗ № 73»
на 2019/2020 н.р.
Понеділок | Вівторок | Середа | Четвер | П’ятниця | |
Група № 1 (раннього віку) | 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність) 2.Ознайомлення із соціумом | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня) | 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність 2. Сенсорний розвиток | 1. Ознайомлення з природним довкіллям 2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ліплення) 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня) | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література) 2. Сенсорний розвиток (сенсорний розвиток/ конструктивна діяльність) |
Група № 6 (раннього віку) | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня) | 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність 2. Ознайомлення із соціумом | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література) 2. Сенсорний розвиток (сенсорний розвиток/ конструктивна діяльність) 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня) | 1. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність 2. Сенсорний розвиток | 1. Ознайомлення з природним довкіллям 2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ліплення) |
Група № 3 (молодший дошкільний вік) | 1. Ознайомлення із соціумом 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література) 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня) | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність) 3. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ліплення) (ІІ половина дня) | 1. Логіко-математичний розвиток 2. Ознайомлення з природним довкіллям 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня) | 1. Ознайомлення із соціумом 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність) 3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) (ІІ половина дня) | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2. Здоров’я та фізичний розвиток |
Група № 4 (середній дошкільний вік) | 1. Ознайомлення із соціумом 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання елементів грамоти) 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня) | 1. Логіко-математичний розвиток 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність) 3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) (ІІ половина дня) | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2 Художньо-продуктивна діяльність (художня література) 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня) | 1. Ознайомлення із соціумом 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність) 3. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ліплення) (ІІ половина дня) | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2. Ознайомлення з природним довкіллям 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня) |
Група № 5 (середній дошкільний вік) | 1. Логіко-математичний розвиток 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність) 3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) (ІІ половина дня) | 1. Ознайомлення із соціумом 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання елементів грамоти) 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня) | 1. Ознайомлення із соціумом 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність) 3. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ліплення) (ІІ половина дня) | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2 Художньо-продуктивна діяльність (художня література) 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня) | 1. . Ознайомлення з природним довкіллям 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня) |
Група № 2 (старшого дошкільного віку) | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання елементів грамоти) 2. Ознайомлення із соціумом 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність) | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2. Логіко-математичний розвиток 3. Ознайомлення з природним довкіллям 4. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня) | 1. Художньо-продуктивна діяльність (художня література) 2. Ознайомлення із соціумом 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність) 4. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ліплення) (ІІ половина дня) | 1. Логіко-математичний розвиток 2. Ознайомлення із соціумом 3. Художньо-продуктивна діяльність малювання) 4. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня) | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2. Ознайомлення з природним довкіллям. 3. Здоров’я та фізичний розвиток |
Коментарi