Повернутися до звичайного режиму

/Files/images/images (7).jpg

Освітній процес в закладі здійснюється українською мовою.

Освітній процес у КЗ "ДНЗ № 73"здійснюється відповідно до Закону України «Про освіту», Закону України «Про дошкільну освіту» (зі змінами), Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція), постанов Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 №305 «Про затвердження Положення про дошкільний навчальний заклад» (зі змінами), листів Міністерства освіти і науки України від 03.07.2009 №1/9-455 «Планування роботи в дошкільних навчальних закладах», від 27.09.2010 №1/9-666 «Про організацію роботи з дітьми п’ятирічного віку», листів Міністерства освіти і науки України щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у відповідному навчальному році; наказу Міністерства освіти і науки України 20.04.2015 №446 «Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності»; листа Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 26.07.2010 №1.4/18-3082 «Про організовану і самостійну діяльність дітей у дошкільних навчальних закладах», чинних Державних санітарних правил і норм щодо влаштування, обладнання, утримання дошкільних навчальних закладів та організації життєдіяльності дітей, власних статутів.

Педагогічний колектив комунального закладу "Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №73 Харківської міської ради", працює за Освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років "Дитина".

Освітній процес забезпечується через такі форми організації дітей:

- організована навчальна діяльність (заняття)

- самостійна діяльність дітей (ігри)

- індивідуальна робота з дітьми

Основною формою організованої діяльності є заняття з різних розділів чинної Освітньої програми "Дитина" (тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані). Заняття плануються педагогами переважно в першу половину дня.

Елементи навчальної діяльності включаються до інших форм роботи з дітьми в повсякденні (ігри, самостійна діяльність, індивідуальна робота, спостереження, трудова діяльність).Систематично в навчальну діяльність включаються завдання експерементально-дослідницької діяльності, проблемно-пошукові ситуації, що позитивно зарекомендували себе в сучасній дидактиці.

Навчальний рік у х закладах дошкільної освіти починається 1 вересня і закінчується 31травня, оздоровчий період (під час якого освітня робота здійснюється відповідно до інструктивно-методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України) – з 1 червня до 31 серпня.

Упродовж навчального року для дошкільників проводяться канікули, під час яких заняття з вихованцями не проводяться, крім фізкультурно-оздоровчої та художньо-продуктивної діяльності.

Організоване навчання проводиться у формі занять, починаючи з 3-го року життя. Тривалість занять становить:

· у першій молодшій групі – не більше 10 хвилин;

· у другій молодшій групі – не більше 15 хвилин;

· у середній – 20 хвилин;

· у старшій – 25 хвилин.

Тривалість перерв між заняттями становить не менше 10 хвилин.

Ураховуючи зміст чинних програм та існуючі рекомендації щодо планування освітнього процесу, розподіл навчального матеріалу здійснюється таким чином, щоб на заняттях із ознайомлення з соціумом здійснювалося формування навичок соціально визнаної поведінки, уміння орієнтуватись у світі людських взаємин, Здоров‘язбережувальної компетентності, реалізувалися завдання патріотичного виховання дошкільників, зокрема засобами народознавства.

Зміст занять із логіко-математичного розвитку спрямовується на розвиток уваги, логічного мислення, пам’яті, на формування елементарних математичних уявлень (кількість, величина, форма, орієнтування в просторі, орієнтування в часі), формування уміння аналізувати, здійснювати класифікацію, серіацію.

Художньо-продуктивна діяльністьпередбачає заняття з музичної, образотворчої діяльності, художньої літератури.

Заняття з художньої літератури (1 заняття на тиждень) може бути проведено за рахунок кількості таких занять: художньо-продуктивної діяльності у середній та старшій групах, розвитку мовлення у ІІ молодшій групі, інтегруватися у вищеназвані заняття в групах раннього віку та в І молодшій.

Театралізована діяльністьможе буди присутня протягом дня як самостійний вид діяльності, чи включена в різні заняття для реалізації їх програмових завдань.

Завдання щодо реалізації виду діяльності «Здоров’я та фізичний розвиток»вирішуються черезфізкультурні заняття, що проводяться з дворічного віку не менше 2-х разів на тиждень, для дітей дошкільного віку ─ не менше 3-х разів на тиждень. За умови наявності басейну – 2 фізкультурних заняття та 2 заняття в басейні. У дні, коли немає фізкультурних занять, проводять фізкультурні комплекси під час денної прогулянки.


Кiлькiсть переглядiв: 1306

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.